Thursday, October 22, 2015

" BismiIllah "

بسم الله الرحمـن الرحيم

Alhamdulillah Syukur kepada Allah, dengan qudrat dan iradat dari-Nya dapat lagi sekali saya menulis setelah hampir 3 tahun tidak post something dalam blog. Kali terakhir saya berbuat demikian adalah pada 7 Jun 2012 dalam blog saya yang lama, sudah tidak lagi aktif - faizalqarni.blogspot.com (tak ingat password blog). Anda boleh klik di link tersebut.

Walau bagaimanapun, Alhamdulillah blog saya di faizalqarni itu masih lagi terus menerus dilawati oleh para muhibbin sekalian dan sekali sekala ada juga bertanyakan stok Poster Ulama' Besar Alam Melayu yang saya ambil dari Tanah Merah, Kelantan itu. Disini, saya maklumkan bahwa poster tersebut sudahpun habis stoknya dan jika betul-betul nak, boleh call Pengerusi Pondok Tahfiz Kg. Padang Bonggor, Tanah Merah yang mengusahakan poster tersebut : ( Ustaz Rusydi : 019-9244157)

Kesempatan blog yang masih baru lagi ni, insyAllah saya cuba meluangkan sedikit sebanyak masa-masa emas yang begitu pantas dalam sehari-hari untuk menambah baik blog ini dan membuat perkongsian yang tak seberapa dari diri yang serba dhaif. InsyaAllah sekurang-kurangnya seminggu sekali.

Akhirnya, TERIMA KASIH saya untaikan buat para muhibbin, sahabat-sahabat, para kenalan yang sudi 'memperabih' masa untuk jerling-jerling tulisan saya ini dan saya amat harapkan teguran-teguran, feed-back daripada kenalan sekalian buat memperbaiki kelemahan diri saya terutamanya dan seterusnya blog ini baik dari segi perkongsian dan sebagainya.

 Al-Faqir ila Allahil Qowiyy
Muhammad Faiz bin Azmi
Nilai, Negeri Sembilan

No comments:

Post a Comment